donderdag 2 december 2010

Chispa - nu Chica

Olé, ik ben Chica en ik ben nu al bijna 1 jaar in België. Ik ben hier al erg goed ingeburgerd en ben het Nederlands intussen al goed machtig.


Ik ben via een pleeggezin in België (dank je Nancy voor de fantastische opvang, die ik bij jullie kreeg) bij mijn huidige baasjes beland.

Ik ben nogal bang van mensen maar met andere viervoeters heb ik geen problemen. Dikke vriend Beau ziet er wel een vervaarlijke Dobermann uit maar ik wind hem rond mijn klein teentje. Ook bij de paarden (lekkere keutels leggen die beesten) voelde ik mij vanaf de eerste dag in mijn sas.
Af en toe gaan we allemaal naar Frankrijk op verlof en dan maak ik met een van de paarden en Beau heerlijke wandelingen. En ik ben misschien wel klein maar ik ben wel de rapste van allemaal. Op mijn papieren staat dat ik een Chihuahua kruising ben maar mijn baasjes denken dat er ook wel een windhond aan te pas is gekomen.
Enfin, het gaat mij erg goed en ik denk dat mijn baasjes ook heel blij zijn met mij.
Ik moet jullie zeggen dat ik mij ook wel heel goed weet te gedragen. Na de eerste week had ik al gesnapt dat ik hier in huis proper moest zijn. Luisteren deed ik de eerste weken niet zo goed maar ja ik wist ook niet wat dat “kom” en “hier” geroep allemaal betekende. Nu heb ik het gesnapt. Ik durf wel nogal ver weglopen (de paardenweiden zijn erg groot) maar als mijn baasje mij roept kom ik afgevlogen als een echte Hazewind.

Een dikke poot aan allemaal (ook van mijn vriend Beau)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten