donderdag 25 november 2010

Carboncito

Mijn naam is Carboncito. Op 4 november landde ik op Zaventem omdat mijn toekomstig baasje de zaterdag voordien mijn zusje had ontmoet in Heist-aan-Zee en mij hetzelfde lot wilde gunnen: een luilekker-leventje hier in België. Ik woon nu in Sint-Kruis-Brugge en ik ben heel erg tevreden: alle dagen gestreeld worden, schoot zitten bij mama en papa, lekker eten want mijn mama kookt voor mij alle dagen een kalkoenpoot met groentjes, iedere dag een grote wandeling met hen doen en met mijn halfbroertje, Kosmo, uit Kreta, spelen met mijn halbroertje en de 2 poezen, Alfons en Stéphanie. Dit had ik nooit durven dromen, ik had nooit gedacht dat er ook een Euro-millions bestond voor hondjes. Zu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht… heerlijk!


Een ferme lik van Carboncito

 Mijn eerste avond met papa en Kosmo


 Tijdens mijn eerste week met mama en Kosmo


 Bij mama


 In het Tillegem-bos met mijn regenfrakje aan


 Poseren met de kapster na mijn eerste grote kapbeurt


 Rusten na mijn eerste kapbeurt


En dan terug naar ’t bos met mijn nieuwe frak aan. Haste la vista!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten