vrijdag 22 oktober 2010

Rasputin

Hoi lieve dierenvrienden
GOED NIEUWS!!!!!

Echt alles hadden we al gedaan, iedereen gewaarschuwd een gesloten netwerk
Geweldig allemaal!!!Maar nog geen Rasputin!!!
Vanmorgen , na weer een slechte nacht van nadenken wederom rijkswaterstaat gebeld
(Zij hadden hem gisteren zien lopen langs de snelweg)
Ze hadden geen nieuws voor me!!!!!!!
Gevraagd of ze een melding aan alle auto,s in de buurt wilde waarschuwen, zouden ze doen We spreken nl over een 10 baansweg waar hij zou zitten en landingsbanen
Een half uur later werd ik gebeld vanuit een auto van rijkswaterstaat
Ze hadden hem in beeld tegen een hek aan wederom bij de landingsbaan/snelweg
Laag vliegend zijn we er naar toe gereden , De vluchtstrook was afgezet met een rood kruis maar wij mochten er rijden
Ze waren met heel veel auto,s met zwaailichten de vangrail zoveel mogelijk aan het afschermen
ambulance erbij!!!!!!
De angst en gevaar dat hij de weg op zou rennen was zo groot
Hij was weer in paniek alle kanten aan het op rennen en sprong als een haas door het hoge gras
Steeds weer naar de vangrail toe om te ontsnappen maar dan de snelweg op!!!!
Ik ben met mijn eigen hond als lok hond over de vangrail geklommen en toen er even geen vliegtuig in beeld was heb ik alleen maar, hola nino geroepen,heel zachtjes!!!!
Plots gingen de oortjes omhoog, hij stopte met rennen en kwam naar mijn hond toe en ging achter me liggen
IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, HEB ZO GEHUILD VAN VREUGDE, BEN OP!!! MAAR HET WAS HET MEER DAN WAARD
HIJ MAG NU EINDELIJK AAN ZIJN WELVERDIENDE LEVENTJE GAAN BEGINNEN
LIEFS AUKJE
GEEF HET MAAR EVEN DOOR AAN EEN IEDER OF ZET HET OP JULLIE SITE
BEDANKT VOOR JULLIE MEDELEVEN
FOTO,S VOLGEN NOG OP ONZE WEBSITE http://www.robustiano.nl/

Heel veel liefs Aukje van Hees

2 opmerkingen:

  1. marijke devooght22 oktober 2010 om 21:47

    proficiat Aukje met uw prachtig werk ! Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk dat hij weer terug is !! zelf werk ik vrijwillig voor Amivedi, dus gelijk gekeken of hij al op de site stond of toevallig was gevonden ! Maar wat een avontuur, voor Aukje en voor Rasputin. Gelukkig is hij nu in veilige handen ! nog vele gelukkig jaren !

    BeantwoordenVerwijderen