donderdag 21 oktober 2010

Pakos

Opvanghondje Pakos vermaakt zich met Onkruid.


Pakos is nu alweer enkele weken in Nederland, hij vermaakt zich prima.
Hij heeft zijn speelkameraadje gevonden en ze spelen werkelijk overal mee,
ja zelfs met een sprietje onkruid kunnen ze uren bezig zijn.
Ze liggen ook bijna altijd met zijn tweetjes in de hondenmand, vaak hangt er 1 half uit.
Als Yuki iets ondeugends uit wil halen, dan doet Pakos in volle glorie mee.
Bij mij in de keuken staat bij de wasmachine een wasmand met vuil wasgoed, voor Pakos er was
haalde yuki wel eens een sok eruit en kwam er dan trots mee de woonkamer mee in gerent.
NU komen ze wel eens samen aan gerent en dan heeft de yuki 1 kant van een shirt vast en Pakos de andere kant van het shirt.
Als ik net doe alsof ik het niet gezien heb, slepen ze hem samen de hele grote mand in en gaan dan weer spelen wie hem het eerst mag hebben.
Hij weet dat het niet mag en kijkt me dan met die verleidelijke onschuldige oogjes aan.
Pakos is een echt knuffelhondje, hij kruipt helemaal tegen je aan en kan zo in diepe slaap vallen.
Het mooiste vind ik als je hem aan het aaien bent dat hij je dan zijn hele mooie witte gebit laat zien ( hij zou zo in een hondengebit reclame mee kunnen doen)
net of hij lacht of me uit lacht natuurlijk.
Echt zo van ha ha ha ik heb het maar mooi voor elkaar hier in Nederland
Iedereen kan hij betoveren met zijn onschuldig lief koppie en zijn schriele lichaampje, en dat hij maar 3 pootjes heeft dat merk je na een dag al niet meer.
Hij rent er gewoon flink op los, alleen als hij ergens op wil springen heeft hij er nog moeite mee.
Een ding is zeker, als je hem ziet dan weet hij je te verleiden....en zie dan maar eens weg te komen zonder hem.






1 opmerking:

  1. Ik heb Pakos leren kennen in de Refugio en je hebt 100% gelijk. HET IS EEN DOTJE

    BeantwoordenVerwijderen