vrijdag 15 oktober 2010

Opvanger Horus

Welke bofkont neemt mij in huis!



Vorige week heb iK Horus van Schiphol gehaald voor de opvang. Een heerlijke pup van vier maanden. Had een flinke reis gemaakt en deed veel indrukken op onderweg. Nu is hij heerlijk bijgekomen.

Iedereen vindt mij mooi. Vaak zeggen ze dat ik op een Flatcoat lijk, met een beetje Bordercollie en een vleugje Galgo?? Hij zal middelgroot worden al heeft hij forse pootjes. Hij is er nu haast een week en het is een plaatje.. een echte pup nauurlijk, maar zo goed als zindelijk.. is 'nachts superrustig. Hij wandelt pima aan de riem. luistert voor een pup van vier maanden al redelijk goed als hij los loopt. Gaat zitten als je hem aanlijnt en als hij eten krijgt. Ook in de auto gaat het prima, Zit tot nu toe rustig achterin. Katten, kinderen geen probleem. Als hij uitgelaten is kan hij al eventjes alleen zijn. Je merkt wel dat hij sommige dingen en mensen wat vreemd vindt..maar ook dit gaat beter.

Ik hoop dat er gauw iemand voor hem valt, want een vast adres is natuurlijk het allerbeste. Alles klinkt heel positief maar het blijft natuurlijk een pup die je moet gaan opvoeden.

Een hartelijke groet van Maja van der Kraan en Horus.

Tot ziens..!

1 opmerking:

  1. Hoi Maja, jij kent mijn man van Bruno nu Scooby, die achter jou konijnen aanzat. Met Scooby gaat het goed, achter de konijnen aan valt wel mee, mollen uitgraven is zijn passie. Scooby is een schat van een hond maar hij probeert je nog telkens weer uit. Wij hebben nu 3 spaanse honden en Lucia in opvang. Lucia gaat waarschijnlijk dit weekend al naar haar nieuwe baasjes. De kinderen vonden Horus een geweldig lief pupje, vooral zijn oortjes waren lekker zacht. Groetjes Inge.

    BeantwoordenVerwijderen