dinsdag 17 augustus 2010

Liza

Lieve allemaal,

Hier is eindelijk weer eens een berichtje van Liza.
Ik was dat kleine bruine hondje met die zwabberende achterkant.
Ik kan jullie vertellen dat het erg goed gaat met mij.
Volgens het vrouwtje met ik van prinsesje verandert in een echt koninginnetje.
Ik ga ieder half jaar naar de dierenarts en die is erg tevreden.
Mijn achterkantje is ook erg op vooruit gegaan.
Nou zal je het altijd wel blijven zien vooral als ik moe ben, maar ik ren alle honden op het
veldje eruit. Ook vertoon ik volgens het vrouwtje wat diva gedrag.
Wat ze trouwens niet echt erg vindt, eerder schattig.
Al met al ben ik in de twee jaar dat ik nu in zoetermeer woon erg op vooruit gegaan.
Nog een keer wil ik iedereen heel erg bedanken voor alles, vooral mijn opvang familie.
En vrouwtje zal haar echt snel wat mooie foto s opsturen, want ik ben een echte potomodel geworden.
Snel zal ik weer wat van me laten horen, ja, tegenwoordig weet ik aardig wat geluid te produceren als het
vrouwtje niet snel genoeg aandacht aan me geeft.
Maar dat de volgende keer.

Poot van Liza, en ja ook van het vrouwtje de groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten