zaterdag 9 mei 2009

Femke


Hallo ik ben Femke,

Fabienne heeft mij gered uit het dodingsstation en mijn opvangmama is mij persoonlijk komen ophalen in Spanje.
Ondertussen ben ik al helemaal ingeburgerd in het Belgische gezinsleven.
Ik ben gek van spelen en weet al goed wat mag en niet. Op veilige plekken kan ik zonder problemen los want hoewel ik toch een beetje podencobloed heb is het jagen niet aan mij besteed.
Ik ben nog altijd op zoek naar een eigen mandje en daarvoor heb ik maar 2 vereisten : 1 Er moet een bal aanwezig zijn want daar ben ik zot van en ik wil een hondevriendje om met mij te spelen en lief en leed te delen.

Heb jij dat in huis en kan je niet weerstaan aan een blonde stoot zoals ik, kom dan maar af.... Ik wacht...

Pootje
Femke

1 opmerking:

  1. Wedden dat jij niet lang zal moeten wachten?
    Wij duimen voor je, hoor schatteke.
    knuf en snuf van Puli en Leon

    BeantwoordenVerwijderen