woensdag 22 april 2009

Sponsorwandeling 19 April Nederland

Hallo Allemaal
Het was een super super super geweldige dag!!!!

Alles zat mee en natuurlijk super mooi weer.
Er hebben ongeveer 120 personen mee gedaan en ongeveer 70 honden.
Alles verliep prima en erg gemoedelijk.
Veel mensen hebben 5 km gewandeld en ook een redelijk aantal 10 km. Er waren mensen uit heel Nederland. Gouda Reeuwijk Delft Apeldoorn Nijmegen enz enz.
Veel vrijwilligers van de stichting ACE waren aanwezig. En veel mensen uit onze omgeving.
Iedereen was erg onder de indruk van de mooie wandelingen en mooie omgeving.
Er was een standje van de stichting met verkoop van spullen, informatie over de toestand in Spanje en een collecte bus voor donaties.
Met dank aan Robin,Brigitte en Diana.

Ze hebben € 310,- euro binnen gehaald voor de hondjes in Spanje.
Super!!!!
Na de wandeling was het erg gezellig op de locatie. Koffie ,soep en broodjes stond voor iedereen klaar en er was gezellige muziek van het trio "De Hapjes" en het accordeonorkest "Van Hen en Weer".
De mensen hadden het allemaal erg naar hun zin en hopen op een herhaling van deze dag in de toekomst.
We hebben veel donaties gehad. Aan het eind van de middag komt er nog een dame met haar auto het erf op rijden , geeft mij een enveloppe met geld voor de hondjes wil niet zeggen wie ze is maar wil graag iets voor de hondjes in Spanje geven.€50,-
Ik heb vorige week meer van deze acties gehad. Mensen die mij spontaan geld in de hand drukken voor de stichting ACE. Super!!!
Als we alles bij elkaar optellen en nog enkele onkosten betaald hebben denk ik dat deze actie ruim €2000,- euro gaat opbrengen voor onze Spaanse vrienden.

Ik vond het erg leuk om deze dag te organiseren samen met een aantal vrienden die mij super goed hebben geholpen.
Dank aan alle vrijwillige hulp van alle vrienden zonder hen was het me niet gelukt.
Helemaal super!!!!




Karin Vlutters (Ik ben helemaal tevreden)

2 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat!
    Jullie hadden het mooie weer ook mee, hé!
    knuf en snuf van Puli, Leon en de NAIS kids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan,
    een welverdiend succes!
    Theo en Gisje

    BeantwoordenVerwijderen