donderdag 16 april 2009

Opvanghondje Pola

Wat een vreemd gedoe allemaal!
Vanmorgen moest ik vroeg uit de veren want we gingen naar het trimsalon zei mijn opvangbaasje.
Daar had ik nu nog nooit van gehoord, wist dus echt niet wat mij te wachten stond.

Maar ja, ik heb nu al zoveel vertrouwen in mijn opvangbaasje en eigenlijk pas ik mij aan alles heel vlotjes aan.
En het was best leuk, iedereen lief en vriendelijk met mij, mijn vacht die altijd maar lichter aanvoelde.. ja ik kon er wel best van genieten!

En zeg nu eens: ben ik niet beeldig!
Het uiterlijk van een vrolijke vagebond en het gedrag van een aanhankelijke knuffelbeer.
Nu nog dat ene, echte voor-altijd-baasje dat ergens zit te wachten om mij te ontdekken.....en mijn toekomst kan niet meer stuk!

Dikke knuf aan Luce van verzorgingssalon Pous'tiff in Outgaarden die Shin een warm hart toedraagt (mijn opvangbaasje hoefde zelfs niet te betalen voor mij, dank je Luce)

Pola
(en Mick)

2 opmerkingen:

  1. Hallo!!! Hoe kan jij daar zo rustig onder blijven?!?
    Ik moet binnenkort ook terug naar zo'n folterkamer met riemen en föhndinges en maffe geurtjes.. Ik heb er nu al nachtmerries van!
    dikke knuf en snuf van Puli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zie Pola er mooi uit. Morgen gaat Lily er ook naartoe :)

    BeantwoordenVerwijderen