dinsdag 7 april 2009

Glas in lood raamhanger Spaanse honden

Afgelopen winter heb ik deze glas in lood raamhanger gemaakt.

Hier doen we het allemaal voor, zorgen dat deze Moppies een fijn thuis krijgen.
Eigenlijk ben ik er al erg aan gehecht.

Maar ik wil hem graag voor onze Spaanse vrienden per opbod verkopen.
Minimum bod €150,-

Dit bedrag gaat volledig naar ACE. De onkosten die ik gehad heb zijn voor mijn rekening. Afmeting 47x42.
Misschien heeft er iemand belangstelling en kunnen we de Spaanse hondjes weer een beetje blij maken.
Men kan bieden tot 19 April (De Sponsorwandeling)

Bieden kan bij karinvlutters@home.nl

Dan gaat hij naar de hoogste bieder!!!

Het raam moet wel opgehaald worden in Oldenzaal.

Groetjes Karin Vlutters

Een eerste bod van €165,- is ondertussen binnen vanuit Nederland!!!

Een tweede bod van €180,- vanuit België!!!

EXTRA ANONIEME BIJDRAGE €30,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten