vrijdag 3 april 2009

Dieren In Nesten

Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Zat ik daar toch verleden zaterdag voor mijne televisie te wachten, zeker?!?
    Ik had niet naar de datum gekeken.
    Nu staat het genoteerd op onze kalender!
    knuf en snuf van de soms- toch- wel -erg verstrooide Puli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig eerste deel ...
    kijk al uit naar dat van de volgende week.
    Fabienne, fantastisch uitgelegd!!!
    grtjs Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb ik het al weken in mijn agenda staan vergeet ik nog te kijken. heeft iemand het misschien opgenomen en kan het op de site worden geplaatst??
    ben erg nieuwsgierig. volgende week hoop ik het niet te vergeten.

    groetjes
    Sandra Manasse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu zat ik wel klaar op het juiste moment!
    Leuk dat Isabelleke daar tussen haar woeffen zat.
    Ik heb ze niet gekend in mijne Spaanse tijd, maar ik stuur toch een koppel dikke kussen naar haar en Fabienne!
    Knuf en snuf van Puli

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben met spanning gekeken, en op een gegeven moment wer dhet ons toch moeilijk en prikten de tranen achter ons oogvlies. 't Was echt slikken bij het item over de dodingsstations, ik geloof gerust dat Fabienne niet altijd de moed heeft om alle hokken te bekijken.
    Een grote dame met een groot hart, en met veel moed !!!
    Chapeau !!!!


    grtjs


    Connie & Tommeke

    BeantwoordenVerwijderen