donderdag 5 februari 2009

Puli en Leon presenteren: Hondenhalsbanden in Native American stijl!




De NAIS kids zijn van start gegaan met het Hondenhalsbanden - project ten voordele van SHIN. Dat idee was er gekomen nadat een paar maanden geleden mijn vrouwke er een gemaakt had voor mij.
en halsband hélemaal in Indiaanse stijl.
Toen kwam natuurlijk de reactie van de kids:"Laat ons dat maken voor Shin" en wég waren we. D'r zitten een heleboel kraaltjes en knappe indiaanse motieven in.
De Leon kan zijn geluk niet op.
Al die kraaltjes die op de grond vallen !! ...en hij maar 'stofzuigen!'
Wij denken binnen een paar weken de eerste exemplaren klaar te hebben.
Er zullen er gemaakt worden voor hele grote- dikke- honden, voor kleine dunnerikken,voor knappe zwarterikken zoals ik en voor' spring-in-'t -veldjes'zoals de Leon.
Nu, van dat hele project vinden Leon en ik de "break" het leukste.
Dan krijgen de kids een drankje en een knabbel waar er toch steevast voor ons wat bij is en dan kunnen we knuffelen en stoeien met de kids.
Zaterdagen zijn voor ons zààààààààlige dagen.
Wij houden jullie op de hoogte van de vorderingen.
Dikke knuf en snuf van Puli en Leon

4 opmerkingen:

  1. Hey Puli en Leon

    Ik ben Tequiero, zo nen gekke spring-int-veld-podenco, die intussen al bijna 2jaar in België ben en mijn huisje intussen al moe delen mee zo'n 5 andere Podenco's.

    Enne ik heb al vernomen van men vrouwke dat jullie voor ons al zeker 6 tegekke Native American halsbanden mogen extra maken...

    Eigenlijk wel best leuk gedacht en super leuk idee ten voordele van al onze lotgenoten in Spanje...

    veel werkplezier nog daar bij jullie hé... En we horen elkaar nog hé...

    pootje
    Tequiero

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, mijn banjers willen ook wel zo`n prachtige halsband, wat gaaf!
    Ik heb er 3 dus jullie moeten hard werken hoor!
    Puli en Leon wat zullen jullie genieten met zulke geweldige vriendjes!

    Knuf van Newfoundlander Koos, Mastin Yentl, en Nona de cocker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké,Tequiro,bestelling genoteerd.
    Nogwel even geduld hebben,hé.Ze zijn er pas aan begonnen. Je hoort het wel.
    dikke knuf en snuf van PULI en de NAISkids

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Puli en de Nais kids,

    Hard werken hoor... en als jullie een paar voorbeeldjes af hebben dan mogen jullie mij mooie fotos mailen (leden@ace-charity.org). Dan kan ik ze in de volgende nieuwsbrief voorstellen. En zo krijgen ze vast en zeker nog meer succes! Knap werk :-)

    Dikke kus van Elke en een nat lekje van: Asha, Loeki, en opvangers Bassie en Thomas.

    BeantwoordenVerwijderen