woensdag 4 februari 2009

Lieve Puli

Lieve Puli,
Wat erg om te horen dat je weer last hebt van Leishmania.
Ik heet Bizi en ben een rood/witte Podenco, ik heb ook Leishmania, alleen heb ik er sinds september 2008 geen last meer van. Het medicijn Allopurinol hielp bij mij niet. Ik heb toen van onze dierenarts het medicijn Milteforan gekregen.Dat is een kuur van 28 dagen. Het is een vies goedje maar ik doe alles voor een boterham .Ik heb tot nu toe dus geen last ervan. Ik weet natuurlijk niet wat voor medicijnen jij krijgt maar misschien is dit wel iets voor je.
O ja mijn baasje doet ook in mijn waterbak 6 druppel Echinaforce, dat is om mijn weerstand hoog te houden.

Ik hoop dat je snel weer een beetje beter gaat voelen!!
Liefs Bizi en mijn adoptiezusje Kyra

Groetjes Monique Renes

1 opmerking:

  1. Hi Bizi en Kyra,
    Leuk om van je te horen. Ik krijg Allopurinol en bij mij helpt het wel, alleen moet ik het heel stipt krijgen.Tijdens onze Kerstmarkt-tentoonstelling was het doosje leeg en mijn vrouwke slaagde er maar niet in om op tijd bij de aptheker te geraken. Dus moest ik het een paar dagen zonder doen en làp :het monster kwam weer in actie!Nu is alles terug onder controle en we hebben een voorraad pilletjes voor 4 maanden in huis.Tussen mijn achterpoten, in de buurt van mijn...hm...je wéét wel, daar heb ik nog altijd een soort van huidverkleuring. Dat gaat maar niet weg. Eérst dacht men dat het ook met de Leishmaniosis te maken had, maar dat is het niet. Ik ben ook getest op Demodex. Maar dat was ook negatief.Mijne doktoor gaat het opnieuw bekijken.
    Een dikke knuf en snuf voor jou Bizi en geef die meteen door aan Kyra, wil je?
    Van je zwarte vriend, Puli

    BeantwoordenVerwijderen