vrijdag 27 februari 2009

Jethro

Mama werd beschoten toen we op de dool waren.
Van de vorige eigenaar waren we niet gewenst …
Super bang waren we allemaal… We hadden al zoveel meegemaakt…
Wij, 4 pupjes, super klein, lagen dicht bij haar…
Zonder water, zonder eten, in de volle zon.

Op een dag werden we gered door vrijwilligers van ACE/SHIN…!
Mama, geschoten in haar been, onverzorgd, werd samen met ons overgebracht naar Fabienne.

Daar mochten we met vriendjes lekker spelen en mama werd intussen in de watten gelegd.
Mijn broertje ‘Huston’ en ik ‘Romeo’, we waren twee handen op één buik, wat was het daar leuk!

Opeens werd ik weggenomen, 4 maanden oud… de rest van mijn familie bleef achter.
Wat gebeurde er toch!?!
Ik mocht met het vliegtuig naar België komen…
In Zaventem stonden twee mensen op mij te wachten. Superblij waren ze om mij daar te zien!
Ze namen mij mee in hun auto…naar mijn eigen huisje…mijn eigen mandje…voor altijd…
Ik kreeg de naam ‘Jethro’ van ze.
Ze namen mij overal mee, naar de Ardennen, het strand, feestjes, bezoekjes bij familie, naar de winkel …
Ik mocht zelfs naar school gaan met mijn bazinnetje en deed daar héél goed mijn best!
Nu zijn wij twee handen op één buik geworden.

Toch ontbrak er iets vond mijn bazinnetje…een speelkameraadje!
Die poesjes thuis waren eigenlijk een beetje te klein om mee te ravotten.
Dus besloot ze om de hondjes te helpen vanuit Spanje en telkens eentje bij ons te laten logeren tot dat dit hondje zijn eigen mandje gevonden heeft.
Mijn mandje delen met vriendjes vanuit Spanje is voor mij geen enkel probleem!
Ik leer ze ook wat mag en niet mag in huis, zo vinden ze vlugger hun eigen mandje!
Hondjes opvangen is leuk! Een aanrader!!

Mijn mama werd naar België overgebracht waar er naar haar pootje werd gekeken.
Mijn broertje Huston werd naar Nederland overgebracht in een opvanggezin en heeft ondertussen ook zijn eigen stekje gevonden…

Eind goed al goed!!

Dank je wel, Ace/Shin, om mij als pupje een mooie toekomst te willen geven!!
Romy

1 opmerking:

  1. Volledig mee eens
    hondjes opvangen is echt leuk !
    grtjs Griet

    BeantwoordenVerwijderen