dinsdag 10 februari 2009

Brutusje's dagboek


Oh ik denk dat ik die rode auto van baasje en bazinnetje hoor… Yep ze zijn thuis :-) Eigenlijk hebi k nie veel goesting om uit mijn warm mandje te komen, maar ja, die Cara die staat daar al te springen, dus 'k zal ook maar is efkes gaan zien dan. Ah daar zijn ze,… Lap der is weer ne spanjaard meegekomen. Is efkes gaan snuffelen wa dat is… mmmm een meiske, misschien wel interessant. Oei ze grolt een beetje… efkes terug grollen, ze moeten tenslotte weten wie dat hier de man des huizen is he. Ai die grolt nog is terug, misschien toch wa afstand nemen… zullen het effe aanzien. Zal eerst effe bij bazinneke gaan springen, wil ook wel wa aandacht zene. ... Da ziet er maar een bang meisje uit zene, ma me ons Cara speelt ze toch al goe en da vindt ze precies plezant ook. Ikke een beetje jaloers, effe aandacht vragen bij het vrouwke. Ma zeg, bazinneke ligt die altijd maar te knuffelen en te aaien… en ik dan? Gaan efkes de aandacht trekken se, wil ook ne knuffel.
... Ale lap, die ligt al in de zetel naast ons baasje. Gaan lekker langs den andere kant van baasje liggen, en misschien effe proberen om op de schoot te kruipen hihi Al een chance da ze nie blaft, want mijn 'gevoelige oortjes' kunnen daar nie tegen. Bwa we zullen ze maar tolereren he, zolang ze mij gerust laat. En daarbij die blijven toch nooit heel lang, bazinneke zal wel een nieuwe goede thuis zoeken voor haar.

Groetjes Brutusje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten