zaterdag 17 januari 2009

Oproep aan Puli!!!

Hé kerel, hoe gaat het ondertussen met de strijd tegen dat leishdinges???
Ik ben dus wel KEIongerust e maat!!! Ik snap da ge het te druk hebt met de Leon te swanjeren maareee Old friends are the best zeggen ze altijd!!!! Dus ik verwacht snel ne message van u!! En nu moet ik toch het volgende nog kwijt: ik snap u volledig, ma echt VOLledig hé als gij zo verhalen vertelt van de Leon dat die uw vrouwke zowa probeert te pikken, das hiere hetzelfde story e man! Dienen Ankor komt hier binnen met zijn wit vel, en zijn drapperige tiestige ogen, en oooola ikke, ocharme het sloorke met dienen bol op mijn lip (pas op, veel kleiner maar hij is er nog een beetje, ik voel het in mijn kleine teen!!), ik telde precies nie meer mee!!

Ankor krijgt hier aandacht voor 10, met zijn etterogen en zijn hoestje....pfffff aanstellerij ja!!! Als kik zo ne keer wil spelen met mijn mama, dan komt die hem daar tussen stellen en dan begint mijn vrouwke aan hare klaagzang zulle, dat hij toch nog dunnekes is en dat hij snel beterkes moet worden en bleir bleir bleir... en als ik dan ne keer vies ben en mij met mijne schoonste kant (achterkant) naar haar draai, dan zegt ze nog dak zo geen streken mag verkopen!!! Krijgt daar kop noch staart aan jong! Ma alee ik hoop dat em rap genezen is, dat em kan vertrekken hahahahaha!!! Nee jong, tis eigenlijk wel ne fijne gast, vree lief en al, hij probeert af en toe wel mijn plek in te pikken maar mama zegt dan altijd dat ik numero uno ben en blijf dus dan benk weer wa gerust hé! Zolang dat em van m'n roos kussen afblijft, kan ik ermee leven!!!

Update me Puli!!!!
Tot snel, liefs Loeka!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten