maandag 8 september 2008

Wilsbeschikking

Mijn dagen zijn geteld
Mijn honden lijf is op zijn retour
Mijn oogjes wazig
Mijn oren wapperen nog wel in de wind maar kan er bijna niks meer mee horen.
Terug denkend aan mijn honden leven overvalt mij het gevoel dat ik het een en ander heb te vergeven.

Mijn baas schonk ik ooit, mijn liefde en trouw, weet even niet meer waar hij is, maar lieve baas.... dat stukje blijft voor jou!!
Mijn vriendje de galgo.... jij krijgt van mij mijn kracht te overleven!
De boxer van het hok hiernaast, krijgt alle kracht die ik ooit had in mijn staart.
Mijn gevoel van vertrouwen wil ik geven aan dat prachtige cocker teefje wat eerdaags uit mag vliegen naar een mandje hier ver vandaan.
Mijn drinkbak wil ik graag in het hok van de zieke honden Mijn etensbak staat te vaak leeg, laat die maar staan Mijn halsband is veel te wijd maar die schenk ik aan een mooie meid!

Graag had ik mijn hoop!! geschonken aan al die honden die liggen te wachten op een beter bestaan, maar daar begin ik maar niet aan.

Mijn Dank geef ik aan al die lieve mensen die zoveel honden een beter leven schenken.

Dit alles was de optel som van mijn bestaan, mijn leven zit erop maar de herinneringen zullen nu blijven bestaan.

Getekend; Hope, eens een prachtige hond.

Aukje van hees.

1 opmerking: