vrijdag 4 juli 2008

" Liza"...........


Bij deze weer even een berichtje van mijn opvanghondje Liza! Het gaat prima met haar! ondanks datze een wat zwakke achterhand heeft houdt ze van lekkere wandelingen, geniet van water en is ze gewoon een heerlijke hond!

Voor Liza is weinig tot geen belangstelling! Ik denk dat mensen toch moeite hebben met haar handicap en de kleine gevolgen die dat met zich mee brengt. Doordat ze een zwakke achterhand heeft laat ze soms een klein plasje lopen en zakt af en toe door haar achterpoten. Ze is echter superzindelijk en doet alles buiten! Ze is lief en rustig kan prima alleen zijn en gaat graag mee in de auto. Andere huisdieren geen probleem!!. Ik heb zelf katten en konijnen en daar loopt ze gewoon tussen in. Liza zelf lijkt in het geheel geen last te hebben van haar kleine handicap!! Ze maakt een vrolijke en tevreden indruk.

Ik hoop dat er iemand is die Liza een kans wil geven, haar neemt zoals ze is Dat Liza een definitief plekje krijgt bij mensen die beseffen dat niet ieder hond volmaakt is maar toch recht heeft op een eigen mandje!!! Liza is gebaat bij een rustige omgeving bij mensen die geduld en begrip hebben voor Liza!! Mocht u meer willen weten over Liza, ik sta u graag te woord.


Vriendelijke groet,

Maja van der Kraan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten