zondag 27 juli 2008

Berichtje van Liza.

Even een berichtje van mij, Liza.Ik ben dat schatje met dat kleine handicapje. Vandaag is het zaterdag, en ik ben nu bijna drie daagjes bij mijn vrouwtje.En ik moet nog wel wat wennen maar het vrouwtje zegt dat ik het super doe.Ik woon in een appartement 5 hoog en ik vindt het erg leuk. Ik woon samen met het vrouwtje en 3 katten en een hamster.De katten zijn best snel aan mij gewend en ik aan hen, vooral Sunny vindt mij wel oké.De twee anderen blijven nog wat op afstand, maar komen steeds wat dichterbij.Ik ga graag naar het park om te rennen en te spelen, de eerste avond ben ik al naar het bosGeweest en heb ik al een vriendinnetje gevonden. Haar naam is Noa en we hebben lekker aan De waterkant gespeeld.Zondag mag ik met het vrouwtje mee naar het werk, maar daar zal ik jullie de volgende keer Over vertellen.In het park waar ik graag speel kom ik veel honden tegen en die vinden mij erg interessant.Ik vind het nog een beetje eng maar vrouwtje zegt dat het goed is.Ik ben al een Spaanse dame tegen gekomen en een echte Griekse god!Ik word nog eens een echte diva, wat volgens vrouwtje al zo is, maar dat terzijde.Ik ben mijn opvang gezin heel erg dankbaar dat ik zo snel met zoveel liefde ben opgevangen toenIk nergens terecht kon!Ook iedereen die mij heeft geholpen in Spanje en Nederland een dikke knuffel. Ook de berichtjes op het blog vond ik erg leuk.Nu mag ik nog even naar het park met vrouwtje, dus tot een volgende keer.Lieve allemaal heel erg bedankt voor alles! En een speciaal pootje voor mijn lieve··Fostervrouwtje Maja en haar gezin!!!! Kus Liza en vrouwtje.

3 opmerkingen:

  1. Liza, we zijn heel blij voor jou dat je uiteindelijk het geknipte baasje gevonden hebt dankzij de doorzetting van je fostervrouwtje! En het ziet er zo naar uit dat je lekker verwend gaat worden. Het is je ten volle gegund.
    Mick (en Myllie en Pelu)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good for you, Liza !
    Ik denk dat jij al even rot verwend gaat worden als ik.
    Ik ben net nog een SHIN hondje tegengekomen op de wandeling. Ik heb dus een SHIN buur kan je zeggen.
    Het gaat je goed, meisje en laat maar veel van je horen.
    knuf en snuf van Puli.
    p.s. Wat vind jij van het Belgische weer? Ik HAAT onweer en regen,maar ja, mijn tweede naam zal dan ook nooit 'Braveheart' worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marlous,

    Leuk en lief stukje over Liza, had het nog niet gelezen vanwege mijn vakantie. Klasse dat ze het zo naar haar zin heeft bij je??

    Ik vind het super dat Liza bij je mag wonen.

    Groetjes Maja

    BeantwoordenVerwijderen