maandag 16 juni 2008

" Toeval'..............

Toeval bestaat niet zegt men wel eens, nou dit is echt gebeurd (geen sterk verhaal hoor).
We zijn vanmorgen met mijn zus inplaats van naar het bos (in verband met de teken) naar een groot park in Hoorn gegaan, dit ligt aan het IJselmeer en de honden mogen daar ook loslopen. Terwijl wij aan het wandelen zijn, komen wij een leuk bruin uitziend hondje tegen en zij lijkt wel qua bouw op Kiri.
Ik vraag aan deze meneer wat voor ras het is en hij zegt een Podenco mix, ik heb haar uit Spanje, dus ik verder vragen en ja ook van ACE Charity. Vervolgens vraag ik of hij weet hoe het hondje in eerste instantie heette, hij zegt Esmeralda. Nou dit was zo gek, want de hond waar wij in eerste instantie op ingeschreven hadden, was ... ja je raadt het al Esmeralda, dus ik zei tegen deze man: "dit was het hondje, waar ik als eerste op had ingeschreven, maar ze was toen al vergeven aan U".
Dus is dit toeval of niet?
Hierbij foto's van beide hondjes.Groetjes Nico en Sandra

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar weer:"In zon ,wind en regen,overal kom je SHIN hondjes tegen".
    Snuf van Puli en de NAIS kids

    BeantwoordenVerwijderen