dinsdag 10 juni 2008

Mag er eens gelachen worden?

Linda,Linda waar blijf ik met al die honden?
Robin ons Bo heeft dat goed gedaan he? Ja zenne... ik pak efkens mijne kodak.. als ik mijne zak open krijg....

Linda stop met die honden te verwennen..... hedde voor mij oek een koekje?
Vanacht weer nie geslapen...eerst veur den die eruit, dan veur den andere, de pups begonnen te bleiten, ale wij zien ons bed niet meer he!!! MOR ZE ZEN ZO LIEF HE!

Zelfde coiffeur????
Pas oep.. sebiet bet ze...

Mor neen tis zo'n lieveke ge mut ze kennen....

(Mijn zus tegen mijn man..)
Ik wil gene hond he.. Danny!
Tascha... leeft nu in Brasschaat....

Patrick vraagt, en wa vinde van Shin? Marc zegt goe zeker..het is nog allemaal vrij nieuw voor mij he!

Is dat nu die piranha? Mor neen...

Lijk ik op mijn hond? Ale gij?

Zie eens hoe mooi mijn hondjes kunnen zitten?

Lillietje moet netjes en mooi leren wandelen... dus oefenen is de boodschap..
Dit lieve kleine hondje mag namelijk de ringen brengen bij hun komende huwelijk..lief he?


1 opmerking:

  1. Et voila se , zo moet da Carine! Voor de mensen die moeten blokken een beetje grapjes maken.
    Merci he :)

    Jane

    BeantwoordenVerwijderen