maandag 1 december 2014

Nata vertelt ...

Hallo iedereen,

Even een kleine update van mijn grote reis naar België.

Toen ik hier net aankwam, wist ik het allemaal niet meer zo goed…wat doe ik hier nu weer? In België mijn god….en het is hier zo koud!
Wie zijn al die mensen toch? Oei oei, waar ga ik hier nu weer terechtkomen? Hopelijk is het net zo leuk als bij Shin in Spanje!

Enkele dagen later…

…ooh yeah, ik heb het hier helemaal naar mijn zin! :) Ik doe niets liever dan op de schoot van mijn baasjes indommelen…lekker warm, lekker gezellig!
Af en toe, maar dat gebeurt niet veel hoor, dan ben ik zo moe dat ik al zittend indommel! Met mijn hoofdje lekker gezellig op de sofa, om er dan zo geleidelijk aan af te schuiven en naar dromenland te vertrekken! :)
Maar als ik dan terug wakker ben dan gaan we altijd veel wandelen en dat is super fun! Maar eerst nog even een plasje binnen doen want buiten voel ik me toch nog niet zo op mijn gemak. Je raadt nooit wat ik allemaal tegenkom in die grote stad…maar bon, ik ben het al een beetje gewoon…nog niet helemaal, maar toch al een beetje. Maar ondertussen plas ik nog lekker binnen! :)

Bon, ik ga jullie nu laten want moet gaan spelen…JOEPIE!!

Tot later!
XXX
NATA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten