donderdag 30 oktober 2014

Tari is een blij hondje bij haar nieuwe familie in Belgïe


Hallo allemaal!!

Ik ben Tari en woon sinds 24 oktober bij mijn nieuwe familie hier in België! 
Ik heb al snel kennis gemaakt met Stijn en Elviera en hun lieve zoontje Cas, waar ik ook graag mee speel.
Ik heb meteen een eigen plaatsje gekregen in dit gezin en kan mij helemaal uitleven in hun grote tuin samen met Nala!
Ik ben nog maar een pup van 4 maanden oud, dus durf al wat kattenkwaad uit te halen, maar mijn baasjes zijn blij dat ik zo open ben gebloeid.
Nala laat mij heel goed zien wat mag en wat niet mag en zo leer ik veel van haar!
Ik ben jullie heel erg dankbaar om mij zo goed op te vangen in Spanje en mij goed te begeleiden naar België! Jullie zijn fantastisch!! Oh ja, mijn baasje Elviera wilt ook nog wat vertellen..

Dag lieve mensen van ACE!

Wat jullie doen is echt fantastisch! We vonden het geweldig om op de luchthaven te zien hoe gepassioneerd jullie omgaan met deze honden. We hebben Tari in ons gezin opgevangen en vanaf het moment dat ze hier binnen trippelde, zagen we dat het goed was. Ze kon meteen goed overweg met onze andere hond en ook het zoontje kreeg al meteen de nodige aandacht.
Ze heeft een plekje in ons hart veroverd!!
          Bedankt voor alles ! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten