zaterdag 5 juli 2014

VERHAAL: Blue (vroeger Cervantes)

Wij hebben vorig jaar, op 2 juli 2013, Cervantes (nu Blue) geadopteerd. We hebben hem deze week dus een jaar en het leek mij leuk om een klein overzichtje te sturen. 

Het is echt een superhond. Ik stond er in het begin wat twijfelachtig tegenover aangezien hij tussen de 6 en 8 jaar was en Leishmania had, maar mijn mama was direct verliefd op zijn foto. Ik moet zeggen: toen ik hem voor het eerst in het echt zag, was er een klik tussen ons en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Met onze andere hond heeft het enkele maanden geduurd voor Blue hem accepteerde, maar nu komen ze ook steeds beter overeen zolang hij baas mag spelen. Van zijn leeftijd merken we niets. Hij vangt nog ratten, en putten graven kan hij als de beste. Ondertussen is er ook al tweemaal bloed genomen bij hem en hij is negatief voor Leishmania.

Ik wil jullie team bedanken voor al jullie inzet om de honden een betere thuis te geven. Dat er nog veel oudjes (de anderen ook natuurlijk) mogen geadopteerd worden!

Met vriendelijke groeten,
Isabelle en Blue


Geen opmerkingen:

Een reactie posten