donderdag 17 januari 2013

Zuca (vroeger Azucar)

Eind november is Zuca bij ons gekomen en dat was van het begin een schot in de roos. Het is een uitermate lief, speels hondje met een heerlijk grappig karakter. In een mum van tijd was ze aan ons gewoon en wij aan haar. We maken elke dag heerlijke wandelingen en ik geniet er zo van als ik haar vrolijk zie rondhuppelen. Daar waar het kan, loopt ze los en ze blijft steeds in de buurt.

Ik neem haar ook elke dag mee werken. Het wordt een echt theater- en televisiehondje. Ze loopt rond op de set van Thuis en ze gaat graag mee naar het theater waar ze braaf blijft zitten op haar kussentje tot ik klaar ben. Ze heeft ieders hart al gestolen. En vooral het mijne. Ik ben dol op haar. Onze band wordt alsmaar hechter en het is zo ontroerend om te merken dat je zonder woorden zo goed kunt communiceren met dieren. Ze kan ook stout zijn en express niet luisteren en daar moet ik altijd zo om lachen. Maar dat laat ik dan niet zien. Ik wil er geen verwend hondje van maken, want daar heeft noch het baasje, noch het hondje iets aan. 
 
Zuca is een lot uit de loterij, mijn beste daad van 2012.
Myriam
 

 

3 opmerkingen:

  1. Hallo Myriam,

    Geweldig te horen dat het zo goed gaat met Zuca.
    Ondertussen is Morena (dat is toch het zusje van Zuca als ik me niet vergis) ook geadopteerd op 200 meter van mijn deur.
    NOg veel plezier en alle geluk met Zuca!!!!

    Karin,
    Uw huisbezoeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anny Van de Sompel18 januari 2013 om 11:09

    Hallo Myriam,

    Wat super goed nieuws dat Zuca bij jou terecht gekomen is. Wij hebben ze destijds meegebracht op onze vlucht uit Spanje (in september 2012). Ze zag er echt een schatje uit... zo lief.
    Heel veel plezier en geluk samen.

    Groeten,
    Anny Van de Sompel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Myriam,dat Zuca uw hart heeft gestolen kan ik volledig begrijpen,het ziet er een eerste klas lieverdje uit!! Ik heb eveneens zo'n spaans lot op vier pootjes gewonnen in Nov.2012.Ze heet Rena(vroeger Arena).Ook zo'n lieve schat! Hartverwarmend om weten dat Julia uit thuis zo'n dierenvriend is!Ben nu nog meer fan!
    Het allerbeste met Zuca. groeten van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen