dinsdag 15 januari 2013

Ayco (vroeger Janus)

Mag ik een gelukkig nieuwjaar toewensen aan heel de vereniging voor Spaanse Honden In 
Nood? Ik vind dat jullie prachtig werk leveren. Met onze Ayco gaat het prima, we vervelen ons 
geen seconde met hem. Zijn dagelijkse wandelingen zijn steeds geanimeerd. Hij is werkelijk gek
op al de dieren in het bos: konijnen, kraaien, rode eekhoorns, sperwers en natuurlijk de mollen. 

Onze Ayco is stilaan een stevige en volwassen hond aan het worden. Hij is heel aanhankelijk 
aan het worden en is een zeer goede waker in huis. Ayco was al gecastreerd bij zijn vorige 
opvangmams Romy. Spijtig dat ik niet meer dieren kan binnennemen, maar ik maak wel veel 
reclame voor jullie en ik doe nog de verzorging van straatpoezen. 

Dikke knuffel van ons allen,
Nicole, Wilfried en Bianca, Christophe, Wouter, An, Jana en Thomas, Nemo 
en natuurlijk onze Ayco (koosnaampje Koi)
 

 "Geen denken aan, om mij uit die luie zetel te krijgen!
Kom, ga weg, ik wil je niet meer horen!" lijkt hij wel te zeggen. 

1 opmerking:

  1. Kim van der Laan15 januari 2013 om 23:02

    Wauw wat issie mooi geworden!!! Ik zie hem nog als klein pupje in de refugio.. pfff en nu al zo'n mooie grote hond!!!

    BeantwoordenVerwijderen