zondag 11 november 2012

Willima

Hoi

Ik ben Willima en ik heb mij goed aangepast bij mij nieuwe baasjes. Ik heb al wat mijn hartje begeert, ik zal het eens opnoemen: vaak gaan wandelen in de bossen (en raad eens, ik mag loslopen, zonder riem, en dat is tof hoor!), veel spelen met mijn balletje, mijn baasje die mijn lekkere eten op tijd geeft en nu en dan eens naar de trimster zodat ik er weer netjes bijloop.

Ik ben ook zeer lief voor mijn baasjes en voor mijn twee vriendjes, Bolle en Luna, want pas op, ook dat was een grote aanpassing  in het begin. Maar nu zijn we dikke vrienden! D
ank ook aan mijn baasje dat ik goede manieren heb geleerd, zo hoort dat. Ik ben zeer tevreden dat jullie even naar mij gevraagd hebben en dat jullie mij niet vergeten zijn.

Groet
Willima




chloverh's Willima album on Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten