dinsdag 13 november 2012

Eros (vroeger Texas)

Lieve mensen van Shin, 

Mijn naam Texas heb ik mogen inruilen voor de naam Eros! 
Ik ben nu al bijna 8 maanden in mijn gezin en vind het er superfijn. 
Samen met mijn vele andere adoptiebroertjes en -zusjes zoals de konijntjes, cavia's, vogeltjes...heb ik het hier heel erg naar mijn zin. 


Ik ga veel op ontdekking met mijn twee broertjes Ziggy en Mazzel, twee honden uit het asiel. Samen beleven we de grootste pret en ik moet nog veel ontdekken, gelukkig helpen zij me erbij. Mazzel is mijn grote dikke knuffelbroer en iedere avond mag ik fijn tegen hem aan knuffen om te slapen. Met Ziggy kan ik heerlijk ravotten in de tuin en we hebben al veel kattenkwaad uitgehaald. 

Binnenkort ga ik verhuizen, we krijgen een grotere tuin. Ik kijk er al naar uit!
Mijn baasjes hebben veel plezier aan me want ik puber tot en met, hier wonen ook twee pubermensen en volgens mijn mamabaasje zijn die heel wat rustiger dan ikzelf, maar ik heb nog steeds lieve puppyoogjes en kan hier iedereen lekker inpalmen. Knuffelen is mijn grootste hobby. Zoals je kan lezen heb ik het hier dus enorm naar mijn zin. 

Groetjes en knuffels
Eros 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten