maandag 24 september 2012

Inca

Hallo lieve mensen,

Even laten weten dat ik nu drie weken geleden mijn gouden mandje gevonden heb. Eigenlijk is het een hele grote mand, want ik ben een flinke Mastin-dame, dus alles moet in groot formaat.

Ik heb het hier echt naar mijn zin bij mijn 'kleine broer' Jup (Bombom in Spanje). Hij is hier ongeveer 15 maanden en is een cross Herder-Mastin. Geweldig hoe hij het altijd gedaan krijgt om snoepjes uit de kast te krijgen! Vermits ik zeer leergierig ben, lukt het mij nu ook al perfect, dus we lossen elkaar gewoon af, wat resulteert in...veel snoepjes!

Verder is het hier altijd ambiance als de kleinzoontjes binnenwippen. Onze Yntse van 18 maanden weet er altijd de sfeer in te brengen (Senneke is nog maar 4 weken en die mogen we al aan zijn voetjes likken). Als hij naar huis gaat, ploffen Jup en ik doodmoe neer in ons nest.

Het enige mysterie hier in huis is... 'een poes'. Wat moet ik daar nu mee? Volgens mama en papa gewoon met rust laten, maar volgens mij is dat eten dat rondwandelt. Jup steekt daar echter een stokje voor en zegt mij dat dit Flosh is, een deel van het gezin. Geen probleem, ik leg mij daar bij neer want ik heb het hier ontzettend naar mijn zin, met of zonder poes.

Dus Fabienne, opvangmama Diane en alle vrijwilligers in Spanje: bedankt om mij deze kans te geven, ik ben een zeer gelukkige dame. Ook dikke kussen van Jup, want nu is hij niet meer alleen en kunnen we samen ravotten!

Bedankt voor alle goede zorgen,

Inca, Jup, Flosh, Jos en Karin xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten