dinsdag 21 augustus 2012

Flynn (vroeger Jonie)

Hallo, 

Ik ben Flynn (vroeger Jonie) en zoals jullie op de foto’s kunnen zien, ben ik dankzij SHIN goed terechtgekomen. 

Ik ben na mijn vertrek uit Spanje met veel liefde ontvangen in een opvanggezin, waar ik mij dankzij de nodige aandacht en goede zorgen verrassend snel aangepast heb aan het Belgische gezinsleven. Voor mijn huidige baasjes ben ik de perfecte hond: ik was vanaf het begin zindelijk, ben heel rustig in huis, maak niets kapot, blaf haast nooit, trek niet aan de leiband en kan gerust enkele uurtjes alleen blijven. Ik ben heel zacht en teder van karakter en doe niets liever dan flodderen en knuffelen! Ik rijd graag mee met de auto en vind het geweldig om met mijn baasjes op stap te gaan: een terrasje doen, een restaurantbezoek, shoppen, op vakantie gaan…Ik ben er altijd bij en mijn baasjes krijgen telkens opnieuw complimenten omdat ik zo mooi en flink ben! 

Hoewel ik heel rustig ben in huis, kan ik mij buiten goed uitleven! Boswandelingen maken en met  andere honden op de hondenweide  spelen behoren tot mijn favoriete bezigheden. Ik heb intussen ook vriendschap gesloten met mijn twee poezenbroers: Falco en Fidelio. Samen luieren in de zon vinden we alle drie geweldig! Kortom: ik ben in een heel hecht dierengezin terechtgekomen en ben alle miserie die ik in mijn eerste levensmaanden kende al lang vergeten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten