vrijdag 10 augustus 2012

Fabienne

Naast het fenomenale sponsorbedrag voor de Dodentocht, bereikte ons vandaag ook veel minder goed nieuws. Fabienne is immers opgenomen in het ziekenhuis.
Sinds twee dagen ligt Fabienne zwaar ziek in het hospitaal, zij is er zwaar onderdoor gegaan en heeft heel veel moeite met ademhalen. Ik heb haar net weer opgebeld en vandaag was het iets beter, maar ze zal nog enkele dagen met zware medicatie en zuurstof daar moeten blijven.
Zondag ga ik haar bezoeken en ik zou heel erg dankbaar zijn als ik van zoveel mogelijk mensen een mailtje zou kunnen meenemen naar de kliniek.
Ik zou dus willen voorstellen dat jullie mij een mailtje sturen ter attentie van Fabienne, ik druk ze af en kan ze haar bezorgen.
Ik denk wel dat we onze Fabienne in deze voor haar heel moeilijke dagen moeten steunen, ze moet Dirk en al haar honden en opvanghonden achterlaten en ze is daar niet goed in, dat weten wij allemaal. Ik zou dan ook zoveel mogelijk mails willen verzamelen zodat Fabienne ook eens kan zien dat als er met haar iets misgaat, dat wij dan ook reageren en hoe graag wij haar wel zien!
Vriendelijke groetjes
Maries

4 opmerkingen:

  1. beter dat iedreen zich inspant om betere verstandhoudingonder elkaar ! Dat is een bewijs van medeleven !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte aan Fabienne!
    Begrijp de reactie hierboven niet helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We duimen dat je heel vlug weer beter wordt.
    Veel sterkte de komende dagen.

    Groetjes,

    Nini Moens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabienne,

    Ik heb een bijdrage gedaan voor het water, zal je wel zien.
    Hopelijk is het niet te erg en komt het snel weer goed met je gezondheid, want dat is de basis van alles.
    Hier in België, heb je meer aanhangers dan je wel zou kunnen denken ! veel steun

    Gerda Mertens

    BeantwoordenVerwijderen