zaterdag 16 juni 2012

Update van Luina


Met Luina is alles heel erg goed.  We hadden ons geen betere hond kunnen dromen.  Ze is ook al beste maatjes met Paco, de kippen, de geiten... .  Allemaal geen probleem!  Ze is wel nog fel aan mij gehecht en is nog wat op haar hoede voor vreemde mensen, maar met Geert is ze ondertussen ook al de beste maatjes.  Ook als hij thuiskomt is ze helemaal in de wolken en Geert vindt haar ook een superleuk juffie.  Ze is steeds actief, wandelt graag, maar kan ook heel rustig in huis zijn. Ze geniet met volle teugen van de vrijheid die ze gekregen heeft en we zijn bijzonder blij dat ze zo goed gehoorzaamt.

Paco en Luina lopen allebei steeds los en ondertussen vindt ze dressuur rijden (als ik lesgeef) saai, want dan snuffelt ze de hele omgeving af. Maar op de renbaan, als ik samen met Geert paarden train, loopt ze ons vrolijk achterna.  Dat vindt ze het einde.  

Ik hoop dat ze bij de organisatie beseffen dat het voor veel diertjes - zelfs al zijn het “langzitters”  - nog op en top goed komt en ben dan ook bijzonder dankbaar dat ik zo'n geweldige juffrouw gekregen heb. Ze is het mooiste, liefste en flinkste teefje van de wereld, zeggen wij altijd. Kan je ze in Spanje vele groetjes doen van Luina ?

Hilde, Geert en Paco en Luina










Geen opmerkingen:

Een reactie posten