dinsdag 19 juni 2012

Pippo stelt zijn blog voor

Sinds 17 januari hebben wij Pippo in huis. Oorspronkelijk heette hij Urbi, maar dat vonden we geen leuke naam en dus hebben we het meteen omgezet naar Pippo.

Het is een ontzettend lieve en aanhankelijke hond. Inmiddels heeft hij al veel vrienden gemaakt, ook internationaal. Vooral onze reis naar Italië met hem erbij was een grote belevenis, zoals u op onze blog kunt lezen. Hij herinnerde zich duidelijk weer zaken van vroeger.

Waar we ook met hem komen, dierenarts, hondentrimster, gelijk wie, hij steelt ieders hart.  Hij is zo ontzettend lief en al helemaal aan ons gewend. Na twee maanden heeft hij ook geleerd om te spelen, wat hij nu dus ook volop doet!

Vandaar dat wij een blog hebben geopend onder zijn naam met zijn belevenissen. Graag willen wij deze blog onder de aandacht brengen van nog meer hondenliefhebbers. 

Het adres is: http://pippooslife.blogspot.nl/ Ga zeker eens langs!


Met vriendelijke groet
Karin Kersten



Pippo in zijn gouden mandje

2 opmerkingen:

  1. Mooi, wat fijn dat je een blog hebt gemaakt !!
    Ik zelf heb sinds iets meer dan drie maanden ook een ACE/SHIN hondje, Pimpernell, je kan het verhaal lezen op de site.

    Zelf had ik er ook al aan gedacht om mijn meisjes want ik heb nog een andere hond van 7 jaar wat in de kijker te zetten en een blog of Facebook-pagina voor hen te maken, deels zou mijn doel zijn mensen attent te maken over het feit dat je heel mooie, leuke, lieve honden kan adopteren via ACE/SHIN hen aansporen om eerst toch eens op de site te kijken alvorens een puppy te kopen !!

    Dus mijn Pimpernell is daar een schitterend voorbeeld van en natuurlijk mag grote zus Marieken niet ontbreken want het zijn twee dikke vrienden, 8 pootjes op één buik....

    Nog heel veel succes met je blog en vrolijke, zwierige zwaaiende, knuffels van Pimpernell & Marieken.

    Lieve groet Sandra Biebaut

    BeantwoordenVerwijderen