dinsdag 8 mei 2012

Sfeerfoto's vandaag 07-05


1 opmerking:

  1. Mooi, dieren zien er goed en gezond, heel verzorgd uit maar laat ze maar allemaal vliegen naar overal op zoek naar een gouden mandje want daar gaat toch niets boven hé...

    Jullie leveren dag in dag uit schitterend werk, dank zei jullie heb ik een klein Spaans meisje, die oooooooooooo zo lief is, jullie hebben haar gered uit een akelige dodingcel, oharme, ze was zo klein, zo bang, zo fragiel toen ik ze voor de eerste keer in mijn armen hield...mijn kleine Pimpernell (vroeger Pimpernelleke)ze heeft nog steeds extra aandacht nodig, nog steeds is ze bang voor sommige dingen, nog steeds verstopt ze koekjes voor later...maar ze is zo lief, iedereen vind haar mooi en speciaal en ik vind haar ook mijn kleine meisje, ik ben zo tevreden over mijn eerste odoptiehondje, het is zo'n lieverd dat ik haar soms bij de extra knuffel hard tegen me aandruk en haar kietel, ze kreunt dan zachtjes en legt haar hoofdje tegen me, op zo'n momenten moet ik slikken want ik weet als jullie er niet waren geweest was deze kleine lieve meid nooit bij mij terecht gekomen, de harde realiteit zou zijn dat ze anders niet meer zou leven !!
    Dierenleed ik heb het nooit begrepen, maar dat er zoveel levens van hele lieve dieren verloren gaan dag in dag uit ik denk er iedere dag aan sinds Pimpernell nu twee maand bij ons woont...
    En dan zeg je in je binnenste hiep hiep hoera er vliegen er weer 5 ofzo naar een gouden mandje, je gedachten zijn nog niet koud of er komen alweer nieuwe lieve dieren binnen waar jullie met een heel groot hart goed voor zorgen !!

    Zonder jullie had mijn meisje geen schijn van kans, jullie hebben haar leven gered, haar ondergebracht om eerst speciale zorgen te geven omdat Pimpernell er zo erg aan toe was en toen hebben jullie haar bij de grote familie gebracht, wachtend op een gouden mandje, wel het is misschien allemaal heel snel gegaan, blij, blij, heel blij dat ik niet te lang moest wachten !!

    Pimpernell is nu twee maanden bij me en doet het zeer goed, ze is al een flinke knappe Spaanse jongedame geworden, mijn Pimpertje ik zou ze niet meer kunnen missen en Marieken haar kleine zus ook niet meer !!

    Sinds de komst van Pimpernell waait er hier een vrolijker briesje door de lucht, het zal de wind zijn die haar staartje maakt want ze kwispelt de hele dag door, ik denk wel dat ze gelukkig is, soms nog trieste momenten maar die komen we door tijdens een extra knuffel !!

    Bedankt SHIN/ACE voor wat jullie voor alle dieren doen, sinds de komst van mijn adoptie meisje ben ik nog meer met dieren bezig dan voorheen, ik volg zeker wat jullie allemaal doen, schitterend, ik hou van jullie allemaal want het is dank zei jullie dat ik Pimpernell heb leren kennen, mijn adoptie hondje, mijn kleine spaansje, gekke, meisje, het is mijn sterkte dappere meid, ben ook wel fier op haar dat ze zoveel heeft doorstaan voor zo'n klein, jong meisje...

    Bedank mensen !!
    Lieve groet Sandra Biebaut
    Natte neuze-groetjes van Pimpernell (ACE/SHIN) & grote zus Marieken...

    Mijn "meisjes" ze betekenen zoveel voor me, ik zal voor ze zorgen tot ze moeten gaan, dat beloof ik hier plechtig, ik hou zoveel van mijn beste vriendinnen !!

    BeantwoordenVerwijderen