vrijdag 13 mei 2011

Gelieve mijn mail dd 1 mei op het blog te plaatsen! Fabienne blijft onze Fabienne en ACE/SHIN de organisatie naar ons hart!  Dank u

Fabienne,

Ik ben onlangs naar Portugal geweest... ook triestige figuren, het doet zo een pijn dat je zo machteloos bent tegenover wat je ziet.



In de warenhuis in het dorp waar mijn ouders afkomstig van zijn, stond een winkelkar aan de ingang, naast de kassa's, ook een voedselinzameling, mensen deponeerde eten voor kat en hond... misschien kan je dat bij jou daar ook proberen...

Niet elke Portugees in diervriendelijk hoor, hoe ze honden verjagen op stoepen, cafés, of stranden, het doet pijn en maakt me zo kwaad.


Buiten de winkel stond een jonge man met een pup, hij had de pup in de zon gelegd en die moest blijven liggen, ons mama mocht het niet strelen, het hondje wou naar ons mama toelopen, maar hij was zo streng, ik kon het niet laten om het te verwijten dat hij wreed was en dat het arm beest vroeg of laat gedumpt wordt.

Fabienne, waar ik machteloos stond, en jij al die goede dingen doet voor die honden, laat zeker de moed nooit zakken, ze hebben je nodig, ze rekenen op jou, dank zij jou is er hoop op een toekomst voor de zovelen onder hen... Je hebt je hart op de juiste plaats, je bent echt uniek, je bent hun mama!

We kijken allemaal naar jou op!

Liefs,


Sylvie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten