zondag 12 december 2010

Veleta


Mijn naam is Veleta,
Ik ben gevonden in Spanje langs de straat met een briefje aan mijn nek “Vind mij een nieuwe thuis”

Ik heb deze thuis gevonden.
Op maandag 25 oktober 2010 zijn mijn baasjes mij komen halen op het vliegveld van Oostende.
Daar hadden zeer lieve en vriendelijke mensen mij mee gebracht uit Malaga met het vliegtuig.
Het was liefde op het eerste gezicht met mijn baasje.

Ik heb mij al goed aangepast.
Waar ik nu woon heb ik nog drie speelkameraden, twee border collies en een schnauzer.
We zijn al zeer goede vrienden en gaan veel naar de zee en het bos, waar we mogen ravotten.
Ook ben ik nu flyball aan het leren, want mij speelkameraden doen dat ook en ik wil dat ook graag leren.
Flyball is een discipline in de hondensport waar je over vier hoogtesprongen moet lopen en een tennisbal uit een toestel haalt
Zeer tof, want ik speel graag met tennisballen
Het gaat al zeer goed en ik hoop dat ik volgend jaar mee mag lopen in competitie.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die mij in Spanje opgevangen heeft en mij heeft verzorgd want ik zat vol teken en mijn buikje vol wormen.
Ik heb het hier nu goed bij mijn nieuwe baasjes en mijn baasjes willen mij voor geen geld van de wereld nog missen.

Hopelijk zijn er nog veel mensen met een goed hart die een hondje uit Spanje wil adopteren.

Wil je mij nog verder volgen ?
Dan kun je altijd eens een bezoekje brengen aan de website van mijn bazinnetje.
Daar zie je het doen en laten van de” 4 flyballhonden”

www.123website.nl/zermayfee

In bijlage nog wat foto’s van mijzelf en mijn speelkameraden.
De kleine zwarte ben ik…..

Groetjes,
Veleta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten