woensdag 8 december 2010

Enkele droomhondjes om niet te vergeten

4 dagen Spanje, samen met Marleen onze verantwoordelijke voor onze opvanghondjes,

9 uren wachten op de luchthaven, 9 hondjes rijker en een pracht van een opvanghondje,
Ruben, alias Kyan!

Ik had mij zo voorgenomen, om weer niet met massas kleenex rond te lopen....
Niet dus, het was weer even allemaal teveel van "het goede", al die snuitjes door de tralies,
bedelend om aandacht, een aaike over hun bolleke, zo blij met een wandelingske van enkele minuten...ik kan er nog steeds niet bij dat mensen zo wreed kunnen zijn, zo harteloos.
Maar jammer genoeg is dat de harde realiteit ginder...
..
Nu Kerstmis voor de deur staat wil ik iedereen, die dit leest, nog enkele droomhondjes voorstellen, enkele om niet te vergeten,

onze Brandon bijvoorbeeld, een schat van een labrador, Solomon, wie geeft deze oude man nog even
een pâar gelukkige jaren in een mand ipv een kooi? Ons Jessica, Laurel en Hardy, Pebbles, Simbah, een pracht van een hond! Sirena, zo mooi! Monty,Aby, Bobbien zo ontzettend braaf, Santiago, die er al zo lang zit???

Hopen jullie samen met mij op een mooie kerst met een gouden mand voor al onze hondjes?!







Viviane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten