dinsdag 14 december 2010

De kerstwens van Satine

Ik ben Satine, een lief bodegueromeisje van ongeveer 4 jaartjes jong.

In juni mocht ik naar België komen omdat mijn overlevingskansen in het asiel heel klein waren.
Ik woog amper 7kg en was heel zwakjes.
6 maanden later weeg ik 12kg en mag ik van de dierenarts zelfs een beetje afvallen haha. Mijn vachtje glanst als nooit tevoren en ik voel me opperbest. Wandelen, spelen, knuffels uitdelen… ik geniet volop van het leven na mijn ellendig bestaan in Spanje.
Mijn kerst kan dus niet meer stuk op 1 ding na : Ik heb nog steeds geen eigen gouden mandje gevonden.
Waarom ?? ik weet het niet… Mijn opvangmama zegt dat ik een supermeid ben. Ik ben lief, loop moois los op de wandeling en ben zindelijk en ik zie er toch niet slecht uit ?
Is het omdat ik bodeguero ben ? Misschien… nochtans zegt iedereen die een bodeguero in huis heeft dat wij echt wreed toffe hondjes zijn.
Is het omdat ik Leishmania positief ben ? Misschien… Tja doordat ik in Spanje zo verwaarloost werd heeft de leishmania vat gekregen op mijn lijfje. Maar dat zie je niet aan me hoor en met 1 pilletje per dag houden we dit mooi onder controle.
Ik sta ook op nierdieet om mijn niertjes niet extra te belasten.
Elke hond reageert anders op leishmania en deze ziekte is ook nooit 100% te voorspellen maar zoals het nu gaat kan ik volgens de dierenarts nog wel wat jaartjes mee hoor.
Ik hoop dan ook van harte dat iemand voorbij deze ziekte kan kijken en mij ook een kans geeft op een eigen mandje.
Kom me gerust eens een bezoekje brengen en mijn opvangmama zal je ook een antwoord geven op al je vragen moest je die nog hebben.
Een dikke poot van Satine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten