vrijdag 1 oktober 2010

Ricky

Hallo Ria,
Het is al een tijdje geleden dat je iets had gehoord van mij,maar mijn baasje heeft het zeer druk.

Ik wou je vertellen dat alles goed gaat met mij en dat ik het hier zeer naar mijn zin heb,alle dagen een wandeling en ik zou zowat alles stelen wat eetbaar is en ik bijt alles kapot wat ik pakken kan,en dat vind mijn baasje eigenlijk niet zo leuk,maar ja,mijn baasje vergeeft het me telkens weer,want hij ziet me heel graag,en is toch blij dat hij me gered heeft.
Verder vind mijn baasje me heel lief en eerlijk,alleen vind de andere hond die hier al woonde mij niet altijd leuk,omdat ik alles afneem van hem,ik kan niet verdragen dat hij ook een speeltje heeft.
Mijn baasje vind het een heel groot gebaar wat jullie voor mij en andere hondjes deden en nog steeds doen,hij wenst jullie nog veel succes toe en hoopt dat jullie nog vele hondjes kunnen redden!
Mijn baasje zegt altijd.........hoe beter je de mensen leert kennen,hoe liever je de dieren ziet!



Vele groeten,
Ricky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten