maandag 8 juni 2009

TSJAKIE


Hallo,
Dat kleine zwarte hondje, dat ben ik ... Tsjakie.
Je ziet mij hier naast mijn allerbeste vriendin, Hyra!

Ik ben ontzettend blij dat ik al in Belgie ben, in mijn opvanggezin verloopt alles heel goed, met de opvangbaasjes, met al de andere hondjes, met de poes, met paarden, kortom, voor mij is dat hier een echte vakantie en ik ben er helemaal relax van...
Alleen weet ik nog niet waar ik na mijn vakantie naartoe mag?
Maar ik ben er gerust in, zoveel lieve mensen in Belgie en Nederland, daar moet toch wel iemand tussen zitten die mij een supertoekomst wilt geven.

Je kan mij altijd komen bewonderen in mijn opvanggezin, en 14 juni ben ik zeker present op de wandeling!
groetjes,
Mick

4 opmerkingen:

  1. Hi, Tsjakie, grappige naam heb jij......
    'n grappige hond ben je....dus dat zit goed, hé?
    Wij zullen er ook zijn en misschien kan je met een van onze kids op pad?
    De Leon heeft gezegd dat hij zijn best zal doen om zich te gedragen zoals een goed opgevoede hond betaamt!" Eérst zien", zei de blinde!
    Tot dan, maat,
    knuf en snuf van Puli, Leon en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg! Dat hij nog geen thuis gevonden heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Kids, dat zou ik wel leuk vinden om met jullie de wandeling te doen!
    Tsjakie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eer om met jou te mogen wandelen was groot.
    Wat heb jij je manneke gestaan tussen de grote loebassen. 10 kilometer op je kromme pootjes! Chapeau!
    Enne het heeft zijn vruchten afgeworpen, hé.
    Als alles meevalt zullen wij je elke week terugzien!
    Jouw thuis wacht bij een van onze kids!
    Dikke knuf en snuf van de NAISbende

    BeantwoordenVerwijderen