woensdag 25 maart 2009

Warmte in Australië

Weet je nog enkele weken geleden hoe warm het was in Australië?
Meer dan 44°.
En zo kan het gebeuren dat de koalas minder angst hebben van de mensen...

Nog nooit gezien, een koala die te drinken vraagt aan een paar wielertoeristen !!!

Een kleine koala kwam schaduw zoeken op het terras en kon gemakkelijk naar binnen genomen worden en in bad gestoken worden.
Ze gaven hem Eucalyptusbladeren te eten en een hele emmer te drinken...







Van de mama van boxer Prada

1 opmerking:

  1. Wat een dotje, toch!
    Zou dat ook met mij willen spelen?
    Ik zou anders wel willen.
    knuf en snuf van Puli

    Dien Puli is niet goed wijs! Ik zou dat ding eens goed dooreenroeffelen en dan zou ik weer naar mijn voeten krijgen. Laat het maar bij de mannen van 'down under' zitten.
    Ook knuf en snuf van El Leone

    BeantwoordenVerwijderen