zondag 8 maart 2009

SHIN Paaseierenactie -> Starring... Paashazen: Temba en Bassie!!!

Kijk eens hoe mooi ik ben, ik kan zelfs zo slapen zale :-)
Wacht mama ik ga even mooi voor de spiegel zitten, dan kan je een foto van mij maken... "CHEESE" :-)

"Kom Bassie" zegt Temba, geef die onozele paashazen-oren maar eens vlug aan mij... of ik duw ze wel gewoon van uw kopje af!

"Haha Temba" zegt kleine Asha, kijk daar eens... ons mama is van u ook ne foto aant trekken hihi.

Ale mama niet doen, nee niet doen... toch geen bewijsmateriaal maken... Straks lacht iedereen mij uit! Ik ben wel een Americaanse Stafford he, en de mensen zeggen altijd dat ik een gevaarlijke hond ben! Nu gaan ze zien dat ik eigenlijk helemaal niet stoer ben, maar een hele flauwe trezebees ;-)
Elke

2 opmerkingen:

  1. Ja, Temba je reputatie van allesverscheurend,gevaarlijk monster ligt nu wel in de vuilbak. Maar flauwe trezebees vind ik nu ook overdreven. Ik zou zeggen;lieve dottige trezebees!
    knuf en snuf van Puli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!!!!
    Ik wil heel graag weten waar Bassie nu verblijft, omdat ik denk dat ik het zusje van Bassie heb. Ik heb haar via A.C.E in Zuid-Spanje geadopteerd. En ze lijkt precies op Bassie. Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen waar Bassie verblijft.Mijn email adres is cynlicious@hotmail.com
    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen