maandag 9 februari 2009

Inez


Dit is Inez, mijn opvanghondje. Ze wordt maar niet gezien wat me verbaasd want als ik bezoek krijg wijzen de mensen direct op haar, dat hondje wat is dat een lief, vriendelijk en leuk hondje. Inez, rustig en lief, heeft inderdaad zoveel te geven.

Het is echt een hondje dat goed is voor mijn ego; als je tegen haar praat dan lacht ze en laat ze je volop merken dat ze jou nu heel graag ziet. Een schat van een hondje dat nu al een jaar wacht op dat eigen mandje.

Echter als we mensen die een hondje willen adopteren over Inez met haar fantastische karaktertje vertellen dan wijzen ze haar af. "Ze is al wat ouder en hoelang heb je er dan plezier van" wordt dan gezegd.....

Ach lieve mensen het gaat er toch niet om hoe lang maar hoe veel plezier. Degene die Inez zal adopteren zal er zeker geen spijt van krijgen, juist omdat elke dag met haar zo'n gouden randje geeft omdat ze straalt en je beroert. En Inez, die is zeker van plan om haar toekomstige baas nog heel veel jaartjes te laten merken dat ze geniet, met 8 jaar is ze nog lang niet op hoor. Wie informeert er eens naar Inez?

haar opvangvrouwtje Maureen

5 opmerkingen:

  1. Ik snap dat niet,hé! Hoe kunt ge nu zo'n lief smoeleke weerstaan? Ikke, de Leon en de NAISkids zullen duimen met al onze duimen!
    Veel liefs,Inezke en moed houden,hoor!
    dikke knuf en snuf van Puli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Maureen hier vertelt, kan ik volledig bevestigen, heb haar zelf meegemaakt, Inez is een schatje en heeft een gouden hartje.
    Degene die Inez adopteert zal zo van haar genieten.
    Dus wie heeft er een plekje voor haar?
    Ze is het zo waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief snoetje !! Ik duim voor haar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim zeker mee
    dat ze zo rap mogelijk een warm mandje en ne fantastische thuis mag vinden
    xxx Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve kandidaat-adoptanten,
    8 jaar - voor een hondje dat het edele ras meedraagt van mix? Dat is echt niet oud, ikzelf heb een hond gehad (ook mix) die 15 jaar mocht worden; tijdens huisbezoeken kom ik regelmatig bij mensen die honden hebben op serieuze leeftijd! 15 jaar is ècht geen uitzondering.
    Dus dit lieve hondje kan nog vele jaren plezier en geluk brengen.

    mick

    BeantwoordenVerwijderen