zondag 15 februari 2009

Aankomst Zaventem 12-02-2009

Een verslag van onze reis om Mikaela (Mika) en Robert ( nu Sil) onze opvanghondjes te verwelkomen.
Het is een lange reis van een paar honderd km vanuit Noord-Nederland, Pia heeft dit al verscheidene malen gereden, voor mij was het de eerste keer dat ik meeging om mijn opvanger te halen.
Maar het is zo de lange reis waard, spannend moment als de transportboxen worden ingereden, ieder verdringt zich om te zien waar zijn of haar hondje zit.
In eerste instantie dacht ik dat mijn opvanger Robert niet was meegekomen, we hadden in gedachten dat hij ongeveer zo groot zou zijn als een kleine herder maar dan kun je je vergissen in foto`s, het is een kleine fijngebouwde supersociale en lieve hond.
Nadat iedereen had kennisgemaakt met haar of zijn hondje en Pia, Liesel (trouwe vriendin van Pia die bijna altijd meegaat) en ik zelf onze hondjes hadden geknuffeld, Pia die Mikaela in opvang nam, Queeny voor een mevrouw in Groningen die zelf niet mee kon komen en ik met Robert, konden we de lange terugreis aanvangen, op naar een warm thuis en hopelijk snel naar een gelukkig adoptieadres.
Opvangen is zo leuk, soms bij het afscheid moeilijk maar zo de moeite waard, ik kan het iedereen aanbevelen!

DOEN!!
Mieneke




1 opmerking:

  1. hey,

    Elk hondje blij, en alle nieuwe baasjes blij.
    Daarvoor doen we het :-)
    Wat waren ze zenuwachtig die nieuwe baasjes :-))
    grtjs Griet

    BeantwoordenVerwijderen